VIVIX - JOM KENALI VIVIX !!

Assalamualaikum semua. Bulan cantik dah habis promosi. Siapa yang sempat grab tahniah saya ucapkan. Dapatlah beraya tahun ni dengan wajah dan kulit cantik..hihihi. Hah bulan ni punya promosi pun memang best jugak tau. Jom kita panggil bulan ni BULAN SIHAT sebab bulan ni promosi VIVIX. Produk tersohor kerana dek harga yang mahal dan juga keberkesanan yang sangat-sangat berkesan. huhuhu.
Jom kita kenal VIVIX ni dengan lebih dekat. Vivix merupakan minuman botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat dan antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Kandungan yang terdapat dalam Vivix adalah campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine,Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenal. Dan itulah menjadikan vivix lebih unik.
Siapa yang perlu mengamalkan Vivix ? Semua orang (dewasa sahajay) boleh mengamalkan vivix untuk mendapatkan polifenol semulajadi yang tinggi untuk kesihatan yang lebih baik. Pada kebiasaannya sesiapa yang disarankan mengambil Vivix tidak perlu mengambil suplemen lain kerana harga yang mahal dan juga khasit yang memang terbaik. Tetapi jangan silap faham, Vivix masih boleh diambil dengan supplemen lain kerana ianya akan memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama.
Walaubagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup untuk bagus untuk memperbaiki sel, meghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
Bagaimana VIVIX bertindak ?
  • Mempertahankan sel
  • Memberi tenaga kepada sel
  • Memperbaiki sel
  • Mempertingkatkan prestasi sel
Apakah Ramuan Vivix ?
  • Ramuan utama Vivix ialah European Elderberi, Polygonum Cuspidatum, Lobak Ungu dan paling utama ialah Anggur Muscadine.
 Apakan Kelebihan VIVIX ?
  1. Membantu meningkatkan metabolisme
  2. Membantu mengurangkan risiko pembekuan darah
  3. Membantu meningkatkan tenaga & mengurangkan keletihan
  4. Boleh membantu mencegah risiko sakit jantung dan strok
  5. Membantu mengurangkan keradangan
  6. Membantu mengekalkan sistem kardiovaskular
  7. Membantu badan mengekalkan sistem imun yang sihat
  8. Satu antioksidan yang kuat yang membantu melawan radikal bebas yang berbahaya
  9. Membantu mengekalkan tahap kolestrol yang sihat
  10. Membantu menggalakkan paras gula dan darah yang sihat
Jadi apa tunggu lagi. Jangan lepaskan peluang ni. Kalau nak lagi untung boleh kongsi dengan member-member. Bukan saja dapat harga murah malah dapat daftar AHLI percuma lagi.
Harga Sebotol VIVIX  : RM475
Hubungi saya sekarang untuk dapatkan VIVIX dan pastikan dapat dalam bulan PROMOSI ini. Macam mana nak hubungi saya? Senang jer. Anda boleh hubungi saya sepertimana no yang tertera. 


Selamat Berpuasa dan semoga dengan VIVIX di bulan Puasa ini, anda mampu menunaikan terawih sepenuhnya.

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA