VITAMIN COGHEALTH UNTUK TINGKATAN KESUBURAN LELAKI

TAK SABAR JADI AYAH ? DAH LAMA TUNGGU UNTUK BERGELAR AYAH ?
 
Dah lama kahwin tapi masih belum dikurniakan zuriat? Ikhtiar dan banyakkan DOA meminta denganNYA apa yang anda hajati. Bagi suami janganlah sesekali salahkan si isteri sahaja dalam bab ini. Terguris hati si isteri tau. Tapi saya sangat-sangat sedih sebab ramai dikalangan suami diluar sana, bila kahwin bertahun-tahun asyik salahkan isteri dan ada yang sampai mintak kahwin lain semata-mata tak dapat bagi zuriat.
 
Sang suami buanglah tanggapan macam tu dalam diri anda. Kalau anda sayangkan pasangan dan keluarga anda sepatutnya anda mencari jalan untuk menyelesaikan maslah ini. Bukan main tuduh yer. Ntah-ntah anda yang kurang subur bukan isteri anda. Jadi saya sangat-sangat sarankan agar suami juga mengamalkan vitamin untuk meningkatkan kesuburan. Shaklee ada produk untuk sang suami yang ingin mningkatan kualiti diri mereka. Tapi hari ni saya nak share pasal COQHEALTH.
 
 
Bagaimana Coq10 membantu KESUBURAN lelaki ?

CoQHealth mengandugi koenzim Q10 (coq10) iaitu sejenis bahan yang secara semulajadinya boleh ditemui pada setiap sel dalam tubuh manusia termasuk sperma. Coq10 penting dalam penghasilan tenaga dalam mitokondrian, ia menghasilkan ATP iaitu molekul untuk hasilkan tenaga. Jadi bila kurang Coq10 maka kuranglah tenaga pada sel-sel sperma.
 
Untuk pengetahuan anda terdapat kajian terbaru menunjukkan suplemen koensim Q10 setiap hari boleh memperbaiki pergerakan sperma. Mungkin ada yang belum tahu antara punca ketidaksuburan lelaki ialah kegagalan sperma untuk bergeak menuju kehadapan. Oleh itu, ia tidak akan dapat sampai kepada ovum untuk proses persenyawaan. Jadi untuk itu Coq10 dapat membantu dalam meningkatkan kualiti pergerakan sperma dan menjadikan sperma lebih kuat bertenaga.


 
 
Terdapat kajian terhadap 22 orang lelaki yang mempunyai masalah kesuburan dan turut ditemui paras Coq10 dalam cecair semen mereka adalah sangat kurang dan rendah. Setelah diberikan 200mg supplemen Coq10 bersama antioksida, para pengkaji telah menemui peningkatan dalam pergerakan sperma seiring dengan paras peningkatan Coq10 dalam tubuh mereka. (sumber:webmd.com).
 
 
Taraaaa.. ini dia CoQHealth Plus Shaklee. Sesiapa yang tak pernah kenal maka dengan itu sudah kenalkan. Buat pengetahuan semua pembaca CoQHealth ini bukan saja untuk kesuburan tau malah banyak lagi manfaatnya. Antaranya ialah dapat meningkatkan kesihatan jantung, meningkatkan tenaga, stamina dan dapat mengatasi masalah keletihan yang teruk.
 
Kajian menunjukkan pengambilan coq10 setiap hari boleh mengurangkan 90% simpton keletihan.
 
Harga Sebotol CoqHealth ( 30biji) RM124.00
 
Tak rugikan kalau amalkan CoqHealth nikan? Jadi kepada yang berminat untuk mendapatkan CoQHelath Plus boleh hubungi saya:-
 
Puan Wan (FB:Af Corner)
0139141124/0132287224
 
COD Area: Kota Bharu, Mulong, Ketereh, Kok lanas, Wakaf Bharu, Kubang Kerian
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA