BEBERAPA SOALAN YANG SELALU DITANYA MENGENAI ESP

Ramai dah tahu kewujudan ESP. Malah kegunaan dan kelebihannya juga ramai dah tahu. Sebab itulah ESP ni menjadi dampaan untuk peminat-peminatnya..Tambah pula anda seseorang yang sangat-sangat mementingkan KESIHATAN, KECANTIKAN dan juga TENAGA BERPANJANGAN sepanjang hari.

Jadi tak hairanlah kenapa ESP ni boleh terkenal dengan HOT SELLING PRODUCT / HIGH DEMAND / BEST SELLER dalam banyak-banyak produk Shaklee. Harga nya yang murah yang membolehkan siapa saja memilikinya. Pulak tu boleh tahan hingga 2 bulan.

KENAPA ? MEGAPA ? dan BAGAIMANA ? Semuanya akan terjawab apabila anda membaca habis entri ini. Entri ini akan menjelaskan semua persoalan anda dengan terperinci.
 
Siapa yang tak pernah tengok rupa ESP, boleh tengok gambar ni. Inilah dia ESP yang digilai ramai.
 

1) Apakah itu Energizing Soy Protein @ ESP ?

ESP merupakan soya yang berkualiti tingi. Ianya dalam bentuk serbuk dan didatangkan dalam bentuk casnister. ESP boleh diambil @ dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, susu, air buah atau horlick. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk @ suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi.

Selanjutnya mengenai ESP boleh klik ESP.

2) Berapa harga satu canister ESP ?

Harga ESP untuk satu canister (850g) ialah RM150 untuk semenanjung dan RM155 untuk Sabah & Sarawak.

3) Berapa lamakah tahan satu canister ESP ?

Dengan pemgambilan 3 sudu sehari, satu casniter ESP boleh tahan sehingga 1 bulan setengah.

4) Apa rasa ESP sebenarnya ?

ESP Shaklee berperisa mild soya. Tapi sekiranya anda tidak suka bau soya anda boleh bancuh ESP dengan minuman kegemaran anda. Dan digalakkan untuk membancuh dengan air sejuk atau air suam.

5) Jika saya order ESP, bilakah saya akan dapat ?
 
Penghantaran & pengeposan akan tiba 1-4 hari bekerja mengikut kawasan anda tinggal. In Syaa Allah. Jika yang berada berhampiran dengan kawasan saya, anda boleh COD untuk mendapatkan ESP.
 
6) Siapakan yang boleh mengamalkan ESP ? dan siapa tidak boleh mengambil ESP?
 
ESP hanya tidak boleh diambil oleh seseorang yang menghidap penyakit buah pinggang dan kesukaran memproses protein.
 
ESP sesuai untuk semua lapisan :-
  • Wanita-wanita yang ingin menguruskan badan - Setiap 3 sudu ESP yang dibancuh dengan minuman kegemaran mampu membuatkan seseorang kenyang berpanjangan dan tidak perlu sarapan yang berat-berat.
  • Ibu-ibu yang sibuk bekerja - ESP mampu memberikan tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
  • Ibu-ibu menyusu - Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan susu disamping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses mengepam yang konsisten.
  • Wanita-wanita yang ingin Kulit cantik - Membantu menghilangkan parut jerawat, melicinkan dan memutihkan kulit muka dan menjadikan kulit gebu dan berseri.
  • Pesakit Kencing Manis - Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah.
DAN lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah!

7) Adakah saya perlu amik Alfalfa sekali dengan ESP ?

Boleh. Anda boleh amik ESP dan Alfalfa sekali sekiranya anda mampu. Malah kesannya lebih baik jika diamalkan sekali. Biasa saya akan cadangkan Ibu yang menyusu untuk mengambil Alfalfa dan juga ESP.

7) Mana yang lebih elok antara ESP dan ALFALFA ?

Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Alfalfa juga mengandungi protein TETAPI dalam kuantiti yang sedikit berbanding ESP. Sebenarnya, kedua-duanya bagus untuk ibu dan kesannya adalah berbeza kepada setiap individu. Sekiranya anda ada bajet tertentu,  harga Alfalfa lebih murah berbanding ESP. Paling penting, bagi menjamin keberkesanan dan susu bertambah, kekerapan penyusuan haruslah dalam tempoh setiap 3-4 jam dan tujuannya supaya payudara dapat dikosongkan.

9) Apakah kebaikan ESP yang lain ?


10) Bagaimana kalau saya nak order ESP ?

Yang ni paling mudah sebab anda hanya HUBUNGI saya dan saya akan uruskan segalanya. Anda boleh hubungi saya di:-
FB : AF Corner
Sms/Call: 0139141124
vitaminkucorner.BlogSpot.com
 
Untuk yang ingin membeli ESP dengan harga AHLI dengan penjimatan sehingga
30% bolehlah mendaftar sebaga AHLI skarang.

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA