KELEBIHAN GARLIC COMPLEX UNTUK KESIHATAN ANDA

Pernah dengar Garlic @ orang melayu kita panggil Bawang Putih. Tipulah kalau ada yang tak kenal bawang putih sebab bawang putih ni dah macam alat utama untuk kita memasak didapur. Baetul tak ? Cuma yan bezanya dalam Shaklee ia dipanggil GARLIC COMPLEX. Semua orang tahu fungsi bawang putihkan? Bawang putih nie biasa diamalkan untuk membuang angin dalam badan.Ianya sangat baik diamalkan. Dan jangan tak tahu siapa jer yang makan bawang putih mesti kerap terkentut. hihihi.
 
Tapi entry kali ni saya nak share tentang GARLIC Shaklee.  Shaklee menjadikan bawang putih sebagai salah satu vitamin yang perlu diamalkan untuk kesihatan anda. Apa yang membezakan Garlic Complex Shaklee dengan Garlic yang lain ?
 
Garlic Complex Shaklee dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet Grlic yang dijual dipasaran mengandungi Allicin aktif}). Allicin tu ialah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk memperbanyak tindakan yang berfaedah.  Allicin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan.  Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik.
 
Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic dimana perisa herbanya terhasil darikombinasi 2 ekstrak herba iaitu Rosemary & Spearmint - mempertingkatkan system penghadaman dan fungsi jantung. Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita.
 
MANFAAT GARLIC COMPLEX
  • Merupakan Antibiotik yang selamat dan semulajadi - selamat untuk kegunaan jangka masa panjang dalam memertingkatkan system imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, virus dan yis candida dan jangkitan kuman.
  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kebung perut, gastrik dan ketidahadaman.
  • Menurunkan Kolestrol - menurunkan kolestrol , LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan kebekuan darah, miningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan juga koronori.
  • Menghalang Alergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitive, alergi, asma, selsema, sinus dan hepatitis.
  • Memoderatkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet sehari akan menurunkan darah tinggi.
  • Mencegah Kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser
  • Sejuk-sejuk pada kaki dan tangan
  • Menstabilkan Glukos - menolong menstabilkan glukos dalam badan kita dan sekaligus membantu melawaskan pembuangan air kencing
  • Arthritis - membantu mengurangkan bengkak-bengkak pada sendi serta sakit yang berkaitan akibat bengkah tersebut.

## Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi 500mg bawang putih.  

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan ##

Berminat untuk mengatasi masalah yang di alami dengan GARLIC Complex boleh terus hubungi saya. Belum cuba beum tahu. Mana tahu anda memang ditakdirkan sembuh dengan vitamin Shaklee. Kita hanya merancang dan berusaha selebihnya serahkan kepa ALLAH. In Syaa Allah dengan usaha dan DOA ALlah akan memakbulkannya.
 
Hubungi :-
Puan Wan (FB: AF Corner)
ID:932441
013-2287224
 

Setiap pembelian akan disertakan dengan konsultansi percuma.
 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA