PERFORMANCE DRINK SHAKLEE : UNTUK SIAPA ?

Semua orang nak cergas dan bertenaga sepanjang harikan? Yer la kalau boleh tak mau pun ada masa letih sebab bila badan letih dan tak bertenaga kita secara automatik akan jadi malas. Bila malas semua kerja akan tergendala. Jadi apa yang anda buat untuk selalu bertenaga sepanjang hari ?

Makan banyak ? No. Makan banyak bukan satu solusinya sebab bagi saya kalau makan banyak lagilah badan akan jadi malas. Sebab bila makan banyak, seseorang tu akan jadi cepat mengantuk. hehehe.

Jadi apa solusi yang saya boleh cadangkan untuk anda ? Sebagai pengedar sah Shaklee semestinya saya mengesyorkan produk shaklee.hihihi. Perkenalkan PERFORMANCE DRINK SHAKLEE. Amat sesuai diamalkan tambah pula di bulan puasa ni.


Khasiat & manfaat Performance Drink
  • Merupakan minum ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik
  • Ia bukannya milk booster @ minuman penambah susu tetapi ia boleh membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kering
  • Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina
  • Ia bukan saja sesuai untuk ibu menyusu, mengandung semasa puasa, tetapi ianya sesuai untuk semua terutama yang kerja di tengah panas. Budak-budak demam pun elok amik performance drink ni sebab budak bila demam tak lalu makan minum
  • Ia mengandungi formula karbohidrat unit Shaklee iaitu OPTICARB yang membekalkan tenaga serta merta. Optircarb ialah rangkain karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.
Itulah sedikit sebanyak tentang Performance Drink Shaklee. Jadi sama-samalah kita jaga kesihatan keluarga kita. Sayangilah dan hargailah kehidupan ana dan orang tersayang.
 
JOM CERGAS DAN BERTENAGA BERSAMA SHAKLEE 
 
Berminat untuk mencuba performance drink Shaklee dan ingin mendapatkan mana-mana produk Shaklee boleh hubungi saya
 
Puan Wan ( FB:AF CORNER )
0139141124 / 0132287224

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA