VITAMIN KESIHATAN YANG SEMULAJADI SEISI KELUARGA

Pernah ada yang cakap buat apa la ambil supplemen?? Mahal pulak tu!! Nak sihat makan buah-buah dan sayur dah cukup.
.
.
Tapi saya tetap tak layan suara2 sumbang tu. Yang saya nak kesihatan badan saya terjaga. Pastu jenis saya tak mampu nak telah buah dan sayur banyak2 tiap hari untuk memastikan nutrisi dalam badan ni cukup.
.
     Anak syurga saya sekarang. Time ni adik      tengah demam.

Bukan saja untuk diri sendiri malah kesihatan anak-anak . Saya pula jenis tak boleh tengok anak sakit. Mulalah gelebah semacam. So sebagai langkah berjaga-jaga, saya sediakan perisai untuk kami sekeluarga.
.
.
Macam saya, saya amalkan Vitamin C untuk imun badan saya setiap hari. Sambil2 tu nak juga mempunyai kulit cantik, licin dan berseri. Tapi sebenarnya vitamun ni banyak membantu saya bila time rasa macam nak selsema. Telan 2 biji sekejap jer selsema datang lepas tu hilang. Selain dari vitamin c,  Alfalfa dan Herb-lax pun saya amalkan sebab nak atasi masalah sembelit. Tak nak la pelihara toksin dalam badan. Nanti macam2 penyakit boleh muncul.
.
.
Alfalfa asal saya ambil untuk masalah keputihan dan gatal-gatal dekat miss v tapi lain yang saya dapat. Kalau siapa ada masalah keputihan macam saya memang saya pesan jangan ambil alfalfa ni. BAHAYA UOLLS. Abang semakin sayang. Taknak pergi jauh tau gara-gara alfalfa ni. Asyik nak jer. Hihihi..apa rupanya dalam ni ada kacip fatimah. Alhamdulillah la saya dapat amalkan alfalfa ni. Keputihan hilang, gatal-gatal miss v pun hilang dan yang paling beat suami makin sayang...😍
.
.
                      Kegemaran saya nie...

Untuk anak2 pula Omega Guard dan Nutriferon. Omega memang hari2 pagi 1 bji. Nutriferon time nampak macam badan tak sihat terus bagi. Alhamdulillah dengan 2 Vitamin ni, diorang susah nak demam. Kalau demam pun sekejap jer dah sembuh.
.
.

Sakit sihat semuanya di tangan Allah tapi kita sebagai manusia kena mempertahankan badan kita ni dari dicerobohi musuh. Bila badan sihat baru lah nk buat kerja pun senang. Tambah2 ibu2 supermom macam saya. Kerja lagi, biz online lagi, keluarga lagi. Jadi memang kena pastikan imun badan ni tinggi la. Kalau ibu lemah siapalah yg nak uruskan suami dan anak2.
.
.
💌013 9141124 (jaa)

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#t21great20
#pengedarshakleekokanas

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA