HAPUSKAN JERAWAT DEGIL SUPAYA KELIHATAN CANTIK DAN BERSERI

Vitamin Shaklee ni banyak tau. Tapi yang paling saya suka dan memang tak pernah miss ada 2 Vitamin. Of course la amalkan vitamin yang boleh hapuskan jerawat degil supaya kelihatan cantik dan berseri. Hehe. Nak cantik dan sihat untuk suami dan anak2. Tak salahkan?

Nak tahu kenapa 2 vitamin ni telah buat saya jatuh cinta. Kalau tak makan macam tak kena jer. Saya ni ada masalah jerawat dan kesan parut akibat jerawat. Sedih bila tengok cermin muka ni penuh jerawat dan bekas jerawat. Tetapi sekarang tidak lagi.

Kenapa saya boleh jatuh cinta dengan 2 vitamin ni?? Meh nak cerita.


✔ VITAMIN C SUSTAINED RELEASE

Dulu muka saya selalu tumbuh jerawat, berminyak dan kadang2 tu berpasir. Sakit hati pula memikirkan masalah tu tambah2 bila time nak tengok cermin.
.
.
Tapi sekarang semua tu semakin hari semakin hilang. Sekarang ni bukan saja suka tengoh cermin malah suka pegang-pegang muka ni.hihi. dan licin dah walaupun bekas jerawat tak hilang sepenuhnya. Semua ni penangan vitamin c. Dulu ada juga skip tapi bila dah nampak kesan baik darinya dah tak skip dah.

🌻Kelebihan Vitamin C🌻

✔ Meransang pembentukan kolagen semulajadi untuk kulit kekal awet muda supaya kulit kekal kenyal dan anjal
✔ Mencerahk kulit, melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen jeragat
✔ Menjadikan kulit kelihatan bersinar dan gebu

Tapi sebelum nak cantik tu kita kena cuci dalam dulu tau. Maksud saya detox badan. Alhamdulillah 2 vitamin detox ni menjadi kegemaran saya tau. Nak cantik kena lah pastikan dalaman pun cantik. Baru la superb. Hihi. Jom kita kenali 2 vitamin detox yang saya sayang sangat-sangat semata-mata nak hapuskan jerawat degil supaya kelihatan cantik dan berseri.



✔ HERB LAX
✔ ALFALFA COMPLEX

Antara sebab kenapa saya ambil Herb Lax sebaga detox. Dan bagi yang ada alami situasi macam ni juga amat disyorkan mengamalkan Herb Lax.

πŸ‘‰ Sembelit dan sukar buang air besar
πŸ‘‰ Sukar tidur malam
πŸ‘‰ Mempunyai bau nafas yang busuk
πŸ‘‰ Emosi mudab terguris. Moody
πŸ‘‰ Berat badan yang degil tak nak turun
πŸ‘‰ Selalu sakit sendi
πŸ‘‰ Jerawat banyak dak terlalu degil nak surut
πŸ‘‰ Wajah tak berseri


Herb lax ni boleh dikatakan ubat julat tradisional tau. Kalau ada masalah tak leh membunang cuba ambil 3 biji herb lax gerenti pembuang.


Untuk Alfalfa ni pula akan membantu dalam masalah dalaman wanita. Banyak membantu saya dalam masalah keputihan dan juga membantu saya dalam mengeratkan hubungan saya dan suami. Sebab dalam Alfalfa ni kandungan yang berfungsi sebagai kacip fatimah moden. Bila amalkan alfalfa ni bukan saja buat isteri happy tapi suami pun dapat kesan dari alfalfa yang kita ambil.
.
.
Pendek kata alfalfa ni boleh membantu masalah dalaman wanita. So rugi kalau xamalkannya setiap hari. Nilah yg jadi saya suka sangat Alfalfa ni. 😊

Kalau saper2 yang sedang alami masalah seperti saya ni memang sangat2 disyorkan amal vitamin- vitamin ni.

🌻VITAMIN CANTIK UNTUK DALAMAN DAN LUARAN ANDA 🌻

Jom order sekarang untuk masalah anda. Jangan bimbang produk dijamin halal dan 100% semulajadi. Dan saya pula adalah pengedar sah shaklee Kok Lanas.


Dan berita gembira pada mereka yang membeli dengan saya, setiap pembelian akan saya bagi percuma konsultansi. Nak makan tu kena ada cara juga dik. Kalau beli dan makan ikut dan jer jangan pula salahkan kami yer.



πŸ’Œ013 9141124 (JAA)

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#t21great20
#pengedarshakleekoklanas

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA