PENGEDAR SHAKLEE KOKLANAS : HOBI MASA LAPANG

💖MENJAHIT💖

Setiap orang mesti ada hobikan? Saya pun ada hobi tau. Hobi masa lapang lah katakan. Hobi ni macam ada setengah orang cakap buang masa. Tapi bagi saya best tau. Nak tahu tak apa hobi saya tu?? Saya suka jahit manik.sama ada untuk baju kurung mahupun tudung bawal. Walaupun masa nak siapkan tu ambil masa lama. Tapi saya enjoy. Sula tengok bila siap. Happy tau bila tengok hasil sendiri.
.

         Antara koleksi jahitan saya.. yang ni                    jer ada dalam phone ni. Hehe
.
Hobi ni masa time anak dara jer. Bila dah ada anak ni nak menjahit pun tak sempat. Tapi terpaksa buat kalau ada yang mintak upah jahit. Hehe. Jangan marah yer. Kemahiran Allah bagi jadi kita guna sebaik mungkinm dari hasil jahit dekat vaju sendiri, ramai lak kawan-kawan yang berkenan. So atas permintaan kawan-kawan, saya ambillah juga upah jahit manik tapi tak boleh amik banyak sangat. Sebab kekangan kerja.

Hah korang pula apa hobi masa lapang korang? Ada tak saper yang punya minat macam saya. Rugi masa ker anda rasa. Tapi saya tak rasa pun ianya rugi masa tapi sebaliknya banyak mengajar saya tentang kesabaran. Maybe orang sabar macam saya je kut dpt siapkan jahit2 manik ni..hihi
.

💖BAKING CAKE💖

Satu lagi hobi saya ialah baking cake. Asal buat untuk makan-makan tapi bila kawan2 tengok hasil tangan saya dan ada yang dah rasa mulalah mereka buat tempahan. Alhamdulillah hobi ni dah banyak bagi rezeki pada saya. Hari-hari ada tempahan. Tetapi sebab kekangan kerja, malam jer saya boleh membaking. Best tau. Asal dari zero pasal kek ni, saya banyak google dan belajar melalui youtube dan ada juga hadiri kelas. Alhamdulillah diaorang boleh terima hasil air tangan saya.

Antrta koleksi-koleksi kek saya yang mereka tempah. 😍😍









**yg lain xada dale phone ni.jd letak yg ada jer la yer 😆

Sesiapa yang duk area saya bolehlah nak cuba kek saya. Saya ada buat cod area Kok Lanas, Kota Bharu, dan Pasir Pekan.


#tsunamishaklee
#liveamazing
#emeraldswift
#shakleeeffect
#pengedarshakleekoklanas

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA