HILANGKAN PARUT DENGAN CEPAT DAN SELAMAT MENGGUNAKAN VITAMIN E

PARUT !! Ah macam mana nak hilangkan parut nie? Dah lama dan dah banyak cara aku guna tapi masih tak hilang. Fed up nya!!!


Parut jerawat, parut di badan, parut disebabkan kulit yang sensitif atau parut disebabkan kemalangan bukan sahaja mencacatkan wajah seseorang malah menjadikan seseorang tu rendah diri dan kurang keyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai.

Tapi saya yakin ramai yang dah mencari dan mencuba pelbagai altenatif untuk hilngkan parut tersebut. Samada secara tradisional @ secara moden. Pada saya ada 1 cara untuk hilangkan parut secara mudah ,selamat dan berkesa. Nak tahu?

Iaitu dengan menggunakan VITAMIN E SHAKLEE.


Bagaimana VIT E Shaklee dapat membantu kita untuk hilangkan parut yang lama tu? Teruskan membaca yer. In Syaa Allah ianya akan membantu anda.

1) Vit E merupakan vitamin Kecantikan KULIT. Umumnya Vit E dapat membantu dalam melembapkan kulit dan bertindak sebagai antioksidan dimana ianya akan memelihara sel-sel yang terdedah dengan radikal bebas.

2) Vit E merawat parut tidak kiralah samada parut jerawat, parut akibat kulit sensitif dan parut akibat kemalangan.

Jom kita tengok testimoni-testimoni yang merawat parut dengan Vit E.






Kelebihan VITAMIN E SHAKLEE

  • Vitamin E didatangkan dengan Grape Seed dimana grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan yang lebih 20x hebat dari vitamin e itu sendiri. Grape Seed juga mengandungi OPC ( Oligomeric Proanthi Cyanidin). OPC nie membantu kuliy menjadi lebih anjal dan awet muda. Grape Seed juga bertindak sebagai anti kanser.
  • Vit E terdiri daripada Vit E d-alpha to copheral concentrate & d-alpha to copheryl acetate selain Selenium. Vit E tidak akan sempurna tanpa selenium kerana selenium membantu penyerapan Vit E dengan lebih berkesan.
Bagaimana Vitamin E akan menhilabgkan parut dengan cepat dan berkesan?

Senang jer. Dengan 1 biji kapsuk pecahkan dan sapu di kawasan yang berparut. Amalkan setuap hari sehingga anda mendapat hasil yang diinginkan. Bagi yang mengamalkannya amatlah berpuas hati sebab sebotol Vit E mengandungi 120 biji dan dapat bertahan sehingga 4 bulan. Jimat dan amat-amat berbaloi.

Untuk kegunaan yang lebih cepat, anda juga disyorkan untuk mengamalkannya bersama dengan ESP. Apa yang anda dapat dengan ESP ni pula yer? 


ESP akan membantu anda dari segi memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru yang akan menjadikan kulit semakin cerah dan berseri.

Bagaimana nak dapatkan VITAMIN E dan ESP ni? Boleh hubungi saya hari ni untuk dapatkannya. Saya pengedar Shaklee Kota BHARU jadi anda boleh hubungi saya di talian di bawah.

Nama: Wan Jaa
Sms/ call: 0132287224
Whatsapp:0139141124
Id: 932441

Kawasan COD: Kota Bharu, Mulong, Ketereh, Kok Lanas,Pasir Tumbuh, Kubang Kerian dan WAKAF Bharu. 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA