PEMBERSIHAN USUS DENGAN HERB-LAX

Kali ni rasa macam nak cakap pasal HERB-LAX  jer. Nak tahu kenapa? Ntak la mungkin sebab ramai yang duk asyik cakap tak boleh buang air besar. Dah 2 hari lala tak buang...Aduh sakit la rasa perit nak buang air besar. Sembelit la tu kan? Jadi rasanya sesuai sangat saya citer pasal HERB-LAX ni. Mana tahu ada diantara mereka yang alami masalah tu nak cuba.
 
Apa sebenarnya HERB-LAX dan apa fungsinya ?
 
Herb-lax ni juga dikenali sebagai DETOX. Hah ! tak tahu apa itu detox? Ok no problem. let e explain. Detox ialah proses membersihkan usus di mana segala lemak, toksin dan lendir-lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalu pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutien pada tahap yang paling optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum mengambil apa-apa vitamin @ supplement bagi peyerapan nutrien pada kadar yang paling optimum.
 
Jadi paham-paham jer la kalau proses detox kita terganggu, pelbagai masalah akan timbul antaranya timbul jerawat la, makan tak lalu la. Yer la asyik makan, makan, makan tapi buangnya tidak. Ambil vitamin apa sekalipun takkan berhasil kalau proses detox kita bermasalah. INGAT yer kebanyakan PENYAKIT datangnya dari PERUT. Jadi untuk hidup sihat pastikan detox kita berjalan lancar.
 
HERB-LAX satu-satunya detox yang terbaik untuk anda. Kenapa Herb-Lax ?
 
Herb-Lax mengandungi 9 herba semulajadi iaitu ALFALFA LEAVES, SENNA LEAVES, ANISE SEED, BLUE MALVA FLOWER, BUCKHORN BARK, LICORICE ROOT, RHUBARB ROOT, FENNEL SEED, CULVER'S ROOT.
 
Sifat herba-herba tersebut yang menggalakkan proses pembersihan secara lembut dan ianya telah terbukti secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untu jangka masa panjang. Juga tergolong dalam kategori julab yang lembut sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi menyingkirkan lemak dan toksin dari usus. Selain itu ianya juga membantu usus kita lebih aktif untuk gerakan pristalsis. PERISTALSIS adalah pergerakan kembang kuncup otot secara beritma untuk menolak makanan sepanjang salur pencernaan. Gerakan peristalsis yang bak membantu proses perkumuhan kita berjalan dengan lebih lancar.



Kebaikan HERB-LAX
  • Membersih najis yang tersekat
  • Membantu masalah SEMBELIT
  • Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat lama dalam tubuh  
  • Membantu mengempiskan perut (sesuai untuk yang ingin kurus)
  • Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
Siapa Yang boleh amalkan Herb-Lax

  1. Mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali mereka yang baru berjinak-jinak dengan supplemen
  2. Mereka yang selalu SEMBELIT
  3. Pengamal tegar ubat tahan sakit
  4. Mereka yang banyak JERAWAT
  5. Pesakit GOUT
Harga sebotol Herb-lax (120 biji) RM52.50

Nanti next entry saya cuba bagi testimoni yang pernah dan sedang mengamalkan HERB-LAX. In Syaa Allah dengan penggunaan secara berterusan ianya akan memantu anda.
 
Berminat untuk mencuba dan mendapatkan HERB-LAX dan produk Shaklee boleh hubungi saya :

FB: Af Corner
Sms/Watsapp : 0132287224
Blog: vitaminkucorner.blogspot.com


 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA