JOM KENAL MEALSHAKE

Rasa dah ramai kenal Mealshake ni kan? Tapi mungkin yang jenis tak suka supplement mungkin tak ambil tahu sangat pasal ni. Macam saya, saya kenali Mealshake ni sebab tercari-cari cara untuk bantu anak sembelit. Bila kenali dengn lebih dekar rupanya ianya bukan sekadar untuk anak sembelit malah banyak lagi kelebihannya.
 
Secara ringkasnya Melashake ini adalah pemakanan lengkap dari vitamin, mineral, protein dan untuk anak-anak saya saya masukkan dengan ayat-ayat Al-Quran. Tak paham erk? Yer la bila dan bancuh Mealshake ni dengan susu anak-anak, kita baca la ayat-ayat Al-Quan seperti ayat seribu Dinar ker, Surah Toha (Ayat 1- 5) ker ataupun Bismillah 5. Maka jadilah Mealshake yang penuh khasiat & barokah. Itu lah yang saya amalkan untuk kedua-dua anak saya.


Tapi jangan salah paham tau. Mealshake ni bukan saja untuk anak-anak. Ianya memang sesuai untuk semua golongan samada lelaki mahupun perempuan. Malah Mealshake amat sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu, untuk yang nak diet dan macam-macam lagi la. Jom kita kenali sedikit fakta tentang Mealshake ni.
 
APA YANG ADA PADA MEALSHAKE
 
1) Nutrisi Lengkap
  • Terdiri dari 24 jenis vitamin A-Z, mineral dan 'Trace Mineral'. Kekurang Trace mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Juga mengandungi saya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
2) Pembekalan Nutrien Kepada Sel-sel
  • Mealshake kaya dengan Protein dan tidak mengandungi laktosa. ianya membantu dalam membentuk kuku, kulit, rambut, organ-organ, sel-sel imunisasi dan sebagainya.Badan akan lebih sihat dan bertenaga malah akan menggalakkan susu yang lebih banyak ( amat sesuai untuk ib menyusu)
3) Untuk Pembesaran
  • Mengandungi asid folic,biotion,kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran.
4) Anti-oksida
  • Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan kompenn anti-oksidan untuk anti penuaan. Amat sesuai untuk yang mementingkan kecantikan dan ingin kelihatan lebih muda.
5) Pemulihan Kulit
  • Mengandungi Vitamin B complex, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat sekaligus meningkatkan warna kulit.
6) Befungsi sebagai DETOX
  • Kaya dengan serat yang membantu dalam pembuangan lemak yang berlebihan dan bahan buangan daripada perut dan kolon. Sangat sesuai untuk orang yang selalu sembelit.


Harga Mealshake sebotol (544g) RM113.75

Hubungi saya untuk mendapatkan Mealshake ini. dengan setiap pembelian Mealshake akan diberi konsultansi secara percuma. Untuk yang berminat menjadi AHLI amatlah dialu-alukan. Dan penjimatan yang berganda anda akan dapat sekiranya mendaftar sebagai ahli.

FB: Af Corner
Watsapp: 0132287224
Email:wann63798@gmail.com
blog:vitaminkucorner.blogspot.com

#sihat#kuat#cantik#bersama#shaklee#

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA