BESTNYER ALFALFA ..

 
Assalamualaikum dah masuk bulan May pun kita. 1 May yang lepas pula bersamaan 1 Rejab. Maksudnya lagi 2 bulan kita akan menyambut Ramadhan dan seterusnya Syawal. Jadi sekarang dah boleh stast amik supplement untuk kesihatan dan kecantikan diri. Yer la bulan puasa mesti lah nak bertenaga dn hari raya mestilah nak cantikka?  Hihihi.
 
Ok la Alfalfa. Tersenyum saya bila nak cakap bab Alfalfa ni. Tapi itulah penangannya. Sebelum ni tak pernah cuba pun Alfalfa ni. Yer la buat apa amik Alfalfa sebab saya bukan menyusu pun. Tu la yang selalu saya fikir tapi saya tersilap. Betul orang kata BELUM CUBA BELUM TAHU..hehehe..Ni sudah masuk seminggu saya ambil Alfalfa. Tujuannya 1 jer sebenarnya nak "tuttt". Tak leh nak terang-terang nanti kang orang cakap lucah lak. Alhamdulillah memang betul Alfalfa dapat bantu saya. Walaupun baru seminggu abang dah boleh tersenyum.hihihi.
 
Lepas tu saya punya pembuangan pun semakin lawas. Sebelum ni hanya amik VITA LEA, B COMPLEX, VIT C, dan OSTEMATRIC jer. Pembuangan memang dah OK tapi lepas amik Alfalfa ni masuk jer pagi mesti lancar pembuangannya.Mesti la happy. Dulu sebelum kenal shaklee ni tiba jer time nak buang memang tak nak pergi tandas. Ya Allah takutnyer saya sebab sampai tahap tak tahan saya terpaksa masukkan sabun yang dibeli dekat farmasi. Tapi sekarang tidak lagi.
 
Dan bila pembuangan kita lawas, maka jerawat-jerawat pun susah nak naik tau.Jadi Alfalfa ni bukan saja membantu saya dalam bab tu malah banyak lagi. Dalam masa yang sama Alfalfa ni boleh bagi kita kurus tau. Sangat sesuai untuk yang sedang mencari SET KURUS. Saya memang yng jenis selim melim tapi tahulah kan kalau 2 3 hari tak buang, mesti tak selesa dan perut rasa buncit jer.
 
Alhamdulillah semuanya sudah dapat diatasi dengan Alfalfa. Jadi untuk yang nak KULIT CANTIK boleh tambah ESP & VIT C, untuk siapa yang nak MENYUSU boleh tambah ESP, nak HAID STABIL & hilangkan KEPUTIHAN boleh tambah GLA Complex dan siapa yang nak KURUS boleh tambah LECITHIN & OMEGA.
 
Mesti ada lagi yang tak kenal Alfalfa tu macam manakan? Mai saya tunjuk.Ianya dibuat dalam bentuk kapsul, bewarna hijau, bersaiz kecil dan sangat-sangat mudah ditelan. taraaaa...



Hah amacam, rasa boleh telan tak? Mesti boleh punya. Ala senang cerita untuk diri sendiri dan untuk suami tercinta besar mana pun sanggup ku telan..kikikiki. so jangan tunggu & simpan lama-lama tau nanti anda juga yan rugi.hehehe

Harga sebotol Alfalfa (330biji) RM53.75
Harga sebotol Alfalfa (700biji) RM97.50

Ada yng berminat dan tahu lebih lanjut tentang ALFALFA dan yang ingin menjadi AHLI juga boleh hubungi saya terus.

FB: AF Corner
watsapp: 0132287224
Email:wann63798@gmail.com
blog:vitaminkucorner.blogspot.com


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA