SET PENJAGAAN KULIT BAYI SHAKLEE YANG SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT

Selamat tinggal Oktober dan selamat datang November. Bulan baru jadi promosi pun mesti baru. Pada sesiapa yang tak tahu lagi apa promosi Shaklee bulan ni boleh terus membaca yer. Bulan ni ada 3 Produk yang Shaklee buat PROMOSI. Antaranya ialah Set Shaklee Baby, Omega Guard dan Set Youth. Jadi untuk mereka yang tertunggu-tunggu nak beli item secara jimat inilah masanya.


Untuk post pertama bulan ni, Jaa akan ceritakan serba sedikit tentang SET Shaklee Baby. Mesti ramai ibu-ibu yang pening untuk mencari set penjagaan kulit bayi yang selamat dan berkesankan? Inilah pilihannya ibu-ibu. Set Shaklee Baby.

SHAKLEE BABY

Set Shaklee Baby ialah merupakan satu keperluan untuk bayi dimana kandungan yang dihasikan adalah menggunakan bahan-bahan yang SELAMAT, LEMBUT & ORGANIK untuk menghasilkan produk penjagaan kulit yang terbaik untuk baby kita.

Keistimewaan Shaklee Baby
Set Shaklee Baby mengandungi 3 item iaitu 
  • Gentle Wash - Sabun Mandian Baby Shaklee
  • Soothing Lotion -  Lotion Baby Shaklee
  • Massage Oil - Minyak Urut Baby Shaklee
GENTLE WASH - Menjadikan masa mandi simanja anda SELAMAT dan MENYERONOKKAN
  • Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik, mandian yang lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit. 
  • Ianya tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti, sememangnya sesuai untuk mandian yang penuh dengan kasih sayang bagi kulit yang lebih lembut. 
  • CIRI-CIRI : Diuji untuk sensitiviti, Lebih lembut , Formula tidak memedihkan mata 
 SOOTHING LOTION - Lembut SEMULAJADI untuk KULIT SENSITIF
  • Kekalkan pipi gebu si manja dan kelembapan jari-jemarinya dengan losyen yang lembut ini. 
  • Ianya mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik. 
  • CIRI-CIRI : Kelembapan yang Optimum, Menenang dan melegakan kulit, Mengembalikan nutrien Kulit
MASSAGE OIL - Campuran ORGANIK yang menyenangkan
  • Minyak urut yang sangat lembut ini sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa ataupun untuk digunakan sebagai pelembap selepas mandian.
  • Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, ia memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang.  
  • CIRI-CIRI : Melembabkan kulit dan melegakan kulit, Membelai Kulit, Campuran minyak ORGANIK khas.

Apa Yang PROMO tentang SET SHAKLEE BABY ni ?

Untuk pengetahuan korang sebelum ni SHAKLEE Baby ni kenal beli full set tau. Maksudnya korang kenal beli ketiga-tiga item sekaligus. Kena stanby duit lebih la sikit. Tapi menariknya bulan ni Shalee buat PROMOSI korang dah boleh beli item ni secara loose. Korang boleh  beli satu-satu. Bestkan ???

Yang paling menarik dapat DISKAUN 30% lagi setiap pembelian 1 unit Shaklee Baby ni. SO apa lagi inilah masanya untuk korang yang pernah berhajat nak beli SET SHAKLEE BABY ni. Memang sangat jimat. Tapi untuk yang nak harga lagi jimat boleh terus join AHLI. Banyak kelebihan untuk korang bila join ahli nanti. Bukan sahaja dapat harga murah malah dapat macam-macam bonus lagi.

Kelebihan Join AHLI SHAKLEE. KLIK DISINI

Hubungi Jaa untuk dapatkan SHAKLEE BABY ni ataupun sebarang PRODUK SHAKLEE yang lain. Setiap pembelian akan diberikan konsultansi percuma. So apa tunggu lagi hubungi JAA sekarang k. Pengedar Sah Shaklee Ketereh

JAA (0139141124)
FB: Wan Nurhasliza Wan Taib
Page: Mommy's vitamin cantik
Blog: http://vitaminkucorner.blogpsot.com
ID SHAKLEE: 932441




Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA