Nutriferon atasi Deman dan Selsema tanpa ubat Klinik

Assalamualaikum semua. 

Lama dah tak menulis blog ni. Rasanya dah bersarang banyak bulan dah. Almaklumlah sibuk dengn kerja, membaking dan anak-anak. Alhamdulillah hari ni dapat bersiaran lagi. Hehe

Anak-anak pula baru jer lepas demam selsema. Musim panas dan cuaca yang menentu ramai yang demam kan? Bukak fb mesti ada kawan-kawan yang post pasal mc gara-gara anak demam. Bimbangkan kalau anak-anak demam? Ibu ayah la yang tak senang duduk.


Ni time adik selsema 3 hari

DI SINI ada beberapa tips untuk atasi Selsema dan demam anak secara semulajadi. Tanpa ubat-ubat klinik. 

Hari ni rasa macam nak kongsi dengan semua tentang NUTRIFERON SHAKLEE. Kenapa dengan Nutriferon ni yer? Apa yang dia boleh bantu kita ketika demam? Jadi hari ni saya akan jelaskan sedikit sebanyak tentang Nutriferon ni yer.

Apakah Nutriferon Shaklee?

Nutriferon adalah supplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ juga dikenali sebagai immune booster. Ianya merupakab supplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi atau set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan,ketulenan, keberkesanan dan prestasi.



Apakah Kebaikan Nutriferon

1) Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
♡ merupakan interferon semulajadi di dunia
♡ Interferon mampu meransang & mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh

2) Melawan kanser dan tumor
♡ Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang & mengaktifkan immunoslobulin dalam melawan sel-sel tumor dan kanser
♡ Mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi

3) Melindungi dari influenza
♡Mengimbangi kepada respon alergi persekitaran & pencemaran udara
♡ Melindungi dengan berkesan daripada virus,mikrob, termasuk selsema, flu, alergi dan influenza

4) Meringankan Stress dan Kelesuan
♡ Meringankan kemudaratan yqnh disebabkan oleh stress, lesu dan gaya hidup yang sihat

5) Melambatkan Penuaan
♡ Formula unik yang terdapat dalam Interferon Shaklee dapat meransangkan pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Ianya akan menjadikan sel-sel akan menjadi lebih sihat

6) Meningkatkan Monopous

7) Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B& C

8) Mempertingkatkan PMS
♡ Mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu sakit ketika haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat dan mood swing.

Untuk sesiapa yang nak cuba Nutriferon Shaklee amatlah saya syorkan. Apa taknya manfaatnya memang banyak. Alhamdulillah my hero anak syurga Amrullah Fitri sembuh dari selsemanya tak sampai pun 3 hari. Peminat tegar Omega Guard juga ni. Alhamdulillah Allah bagi dia sihat melalui Shaklee. Jangan bimbanh ibu-ibu sebab Shaklee memang selamat. Bebas dari bahan kimia dan 100% semulajadi.

Harga Nutriferon : RM180
Harga Ahli: Hubungi saya k. 

Untuk yang berada berhampiran saya perkhidmatan COD disediakan. Yang jauh jangan bimbang. Penghantaran melalui POS LAJU saya gunakan.










Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA