KULIT CANTIK DAN BEBAS JERAWAT DENGAN VITAMIN SHAKLEE : VITAMIN C, VITAMIN E DAN ESP

Sesiapa tak tension kalau hadap jer cermin si jerawat ada tersengeh sama. Yang mula tumbuh bintik-bintik merah dan lama-lama akan bernanah. Siapa tak tensionkan? Yang masa bernanah tu mesti dah tak sanggup nak tengok muka dekat cerminkan. Apa perasaan anda waktu tu? Mesti rasa nak picit-picit jer kan? Saya pun macam tu juga. Rasa geram terus rasa nak picit-picit. Tapi sepatutnya tak boleh picit-picit sebab nanti ia akan tinggalkan parut jerawat. Lagilah tension.

Ahhhh. macam mana nie? Nak kulit cantik dan bebas jerawat!!

SET JERAWAT SHAKLEE

Jangan pening-pening dan jangan sedih-sedih. Saya akan bantu anda untuk atasi masalah jerawat ni dan In Syaa Allah jika diamalkan anda akan punyai kulit cantik dan bebas jerawat. Sebelum tu jom kita check dulu apa sebabnya jerawat ni tumbuh samada dimuka kita mahupun di badan kita.

Punca-punca timbulnya Jerawat

Sebenarnya ada beberapa faktor kenapa jerawat ni boleh muncul. Antaranya ialah:-
  • Hormon
  • Bakteria
  • Faktor pemakanan
  • Penggunaan Alat solek yang tidak sesuai
  • Stress dan tekanan kerja
  • Pemakaian 
So anda boleh pastikan anda dalam kategori yang mana satukan? Kadang-kadang time nak datang bulan pun ada yang naik jerawat. Betul tak? Sebab saya pun merupakan salah seorang yang akan naik jerawat 3 @ 4 hari nak datang bulan. Serius tension sangat bila dan naik bintik-bintik merah tu. Tapi apakan daya ianya tak hilang kalau kita picit ia pun.

SET KULIT CANTIK SHAKLEE

So entry kali ni saya nak share bagaimana Vitamin Shaklee boleh membantu kita untuk hilangkan jerawat dalam masa yang singkat untuk memiliki kulit cantik dan bebas dari jerawat. Berdasarkan pemerhatian saya ada 3 cara yang berkesan untuk hilangkan jerawat.
  1. Buang @ cuci segala toksin yang ada dalam badan kerana ia bertindak membersihkan darah kotor.
  2. Rawat dengan pengambilan SET JERAWAT SHAKLEE secara konsisten
  3. Penjagaan kulit yang sesuai seperti contoh menggunakan masker dari Ser Jerawat Shaklee
SET JERAWAT SHAKLEE aka SET KULIT CANTIK SHAKLEE
 1. ALFALFA - Membuang toksin dalam badan, maka proses pertama untuk menghilangkan jerawata adalah Detoks.

2. VITAMIN C - Bertindak sebagai antioksidan & menghasilkan sintesis kologen. Ia akan menghalang kotoran luar seperti pencemaran & toksin yang boleh menyebabkan jerawat. 

3. ESP - Bertindak dalam menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP sangat berkesan dalam merawat kulit yang rosak akibat jerawat. 

4. VITAMIN E - Membantu mengurangkan masalah jerwat kerana ianya bertindak memperbaiki peredaran darah serta perbaiki tisu. Ia amat berkesan untuk mengurangkan parut dan kelihatan awek muda. Untuk kesan yang lebih baik, saya syorkan anda buat masker dengan Vitamin E. In Syaa Allah jerawat hilang muka pun rasa segar.

SET JERAWAT SHAKLEE
Kelebihan pada sesiapa yang menggunakan SET JERAWAT SHAKLEE ni kerana anda akan rasa kulit semakin bersih dan glowy-glowy gitu. Selain dari itu sesiapa yang membelinya dengan saya, In Syaa Allah saya akan memberi bimbingan yang terbaik tentang cara-cara pengambilan serta tips-tips kecantikan kulit agar impian anda untuk memiliki kulit cantik dan bebas jerawat tercapai.

Sesiapa yang berminat boleh terus hubungi saya yer. Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu. Untuk yang berada di kawasan berhampiran dan yang ingin COD hello jer k. Dan untuk yang jauh jangan bimbang service penghantaran melalui POS LAJU membantu anda menerima Vitamin anda.

PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU
ID: 932441
WAN JAA
0139141124


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA