VITAMIN KULIT CANTIK, CERAH DAN GEBU

Isu cantik lagi. Yer lakan. REALITI. Semua @ sesiapa pun mesti sukakan kulti yang cerah, cantik dan gebu terutama sekali golongan wanita. Tak kiralah remaja ker, dewasa ker. Semua nak kelihatan cantik. Tapi jangan terkejut ramai juga tau lelaki di luar sana yang memang mementingkan kulit cantik nie. Jadi takkan kita perempuan ambil tak endah jer kan? Tak caya la saya. Sebab saya pun nak kelihatan cantik tapi jangan salah tafsir yer. Saya cantik hanya untuk cik suami k..
Tapi bila dah cantik jangan pulak mahal nak bagi senyuman. Sebab bagi saya kalau dah kulit cantik berseri ditambah pula dengan SENYUMAN lagilah CANTIK dan berseri-seri.Untuk entry kali saya nak kongsikan tentang cara nak dapatkan kulit cerah, cantik dan gebu. Nak tahu macammana? Baca sampai habis jer uolls.
Semestinya dengan SET KECANTIKAN SHAKLEE. Efek dia ? Bukan cover bahagian muka saja tau malah menyeluruh. Maksudnya kulit-kulit kita pun akan jadi lembut dan nampak berseri. Kan untung tu. Yer la  asal hanya untuk dapatkan wajah yang cantik  tut-tut hingga ketumit dapat khasiatnya. Ini bukan reakaan tau ini adalah pengalaman sebenar dari saya dan sudah ramai yang gembira dengan hasilnya.

VITAMIN KULIT CANTIK, CERAH DAN GEBU
Jom kita lihat apa yang perlu ada untuk dapatkan kulit yang cerah dan gebu

1. Protin penting kerana ia membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah mati. Setiap hari sel-sel kita akan mati dan sel-sel baru perlu dibina. Protin juga merupakan agen anti-penuaan dengan mengembalikan kepejalan otot dan radian kulit. Jika tubuh kekurangan protin maka menyebabkan kulit kusam, parut susah hilang..

2. Antioksidan penting bagi melawan kerosakan sel-sel akibat serangan radikal bebas. Ia penting bagi melawan jangkitan penyakit seperti demam dan selsema malah boleh melawan serangan kulat pada kulit yang menyebabkan panau, kurap dan sebagainya.

3. Elak stress. Gaya hidup berkait rapat dengan kecantikan kulit. Mereka yang sering mengalami stress biasanya mudah untuk mendapat masalah jeragat dan jerawat malah kebiasaannya mudah nampak tua.

Jadi untuk mendapatkan kulit cantik,cerah dan gebu anda perlu mengamalkan ESP, Vitamin C, Vitamin E dan BComplex. Dan inilah yang saya amalkan setiap hari.
Kelebihan vitamin Shaklee untuk dapatkan kulit cerah, licin dan gebu:

ESP
  • Membekalkan protin dari sumber soya non-gmo iaitu asid amino perlu yang penting untuk kulit, otot, kuku, rambut, darah dan organ. Pengambilannya yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
  • Mengembalikan keremajaan kulit dengan merangsang pembentukan otot dan kulit, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan dan memudarkan parut.
  • Memperbaiki pigementasi dan menghalang otot dari menggeleber.
  • Apabila tubuh mampu membina sel-sel baru dengan optimum, ini akan memudahkan sel-sel yang telah mati ditanggalkan menghasilkan kulit yang licin, halus dan lembut.
  • Ciri-ciri mereka yang memperolehi protin yang mencukupi ialah kulit yang berseri-seri (glowing) dan gebu tanpa mengira usia.
SR Vita-C Plus
  • Vitamin C merangsang pembentukan kolagen secara semulajadi dalam tubuh. Dengan itu ia boleh menghalang kulit dari menggeleber.
  • Membantu mengecilkan liang pori.
  • Menghalang serangan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit seperti jerawat.
  • Pengambilan setiap hari menjadikan kulit lebih cerah.
  • Menghalang pembentukan pigment yang menjadi punca jeragat.
Vita-E Complex
  • Vitamin e mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut dan garis halu, menghilangkan bintik-bintik halus di pipi, menghilangkan parut dan mampu memulihkan struktur kulit.
  • Turut mengandungi selenium yang membantu tubuh menyerap vitamin e dengan lebih optimum, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu otot.
  • Ia boleh dikenakan terus pada kulit untuk mengatasi masalah parut.

B-Complex
  • Membantu mengatasi kelesuan dan keletihan.
  • Memelihara kesihatan fungsi saraf sekaligus membantu mengatasi tekanan, kemurungan, sakit kepala dan insomnia.
  • Membantu pembentukan sel-sel darah merah yang sihat dan meningkatkan kesihatan kardiovaskular.
MASIH RAGU-RAGU ? JOM LIHAT TESTIMONI YANG MENGGUNAKAN SET KECANTIKAN SHAKLEE
VITAMIN KULIT CANTIK, CERAH DAN GEBU

VITAMIN KULIT CANTIK, CERAH DAN GEBU

VITAMIN KULIT CANTIK, CERAH DAN GEBU

Kesannya adalah bergantung kepada penggunaannya dan setiap pengguna adalah berlainan. Ada yang dapat kesannya dengan cepat iaitu sebulan dan ada yang lambat iaitu selepas 6 bulan @ setahun penggunaan. Jadi saya syorkan kepada yang berminat ingin mencuba tahap kesabaran mesti ada dan tidak putus asa.
Untuk yang berminat dan ingin berhijrah ke kulit cantik, licin. gebu dan berser-seri bolehlah hubungi saya di:-


FB : Af Corner (Puan Wan)
Call/msg: 0139141124
COD: Area Ketereh, Kok Lanas, Mulong, Pasir Tumboh, K.Kerian, Kota Bharu dan Wakaf Bharu
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui POS LAJU

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA