VITAMIN KURUS SHAKLEE SUPAYA KEMBALI KURUS MACAM ANAK DARA

Assalamualaikum. Hari ni baru boleh nak sentuh my blog ni. Cuti hujung minggu memang tak sempat nak sentuh laptop pun.Kena lak semalam ada kenduri kat umah mak sedara..hehehe. Sekarang orang dah tak tunggu time cuti baru nak bertunang @ kahwin. Jadi ada masa free jer diorang akan mesti adakan majlis. So yang bakal bertunang & bakal berkahwin tu kenalah jagalah kesihatan. Hah satu lagi kena lah jada badan tu disamping jaga kecantikan. Yer la kalau tak jaga badan nanti tak muat tau baju..hihihi..Jerawat pun kena halau dah tau. Takkan nak mintak jerawat tu teman kita time majlis nanti..tak best la kan?
So dah jumpa ker supplement untuk kuruskan badan tu? Ala tak yah susah la saya sekarang Dealer Shaklee jadi boleh jer hubungi saya. Saya akan ceritakan vitamin kurus shaklee supaya kembali kurus macam anak dara.Wau bestnyer!!. Macam anak dara tu.

Macam mana nak dapatkannya? Baca sampai habis nanti anda akan jumpa no telefon saya. Terus hubungi saya jer. Nak cubakan? Jom saya akan cerita sikit tentang SET KURUS SHAKLEE. Set tu terdiri daripada :
1) LECITHIN, ALFALFA, & ESP
2) OMEGA, HERB-LAX & CINCH

1) LECITHIN
  •  Berfungsi sebagai pemecah lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersekat dalam pembuluh darah.
  • Ia juga memecah dan mencairkan lemak terutamanya kolestrol dan akan membantu mendapatkan kolestrol baik.
2) ALFALFA
  • Berfungsi sebagai DETOX dimana ianya akan membantu dalam proses pembuangan toksin.
  •  Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor yang disebabkan oleh jangkitan dalam buah pinggang
  • Melegakan sembelit tapi still kena minum air yang secukupnya setiap hari iaitu sekurang-kurangnya 2 Liter.
3) ESP
  • Merupakan sumber protein yang terbaik
  • Protein yang terdapat dalam ESP akan membantu anda dalam mengurangkan kolestrol
  • ESP adalah jenis bebas lemak, laktosa dan kolestrol
4) OMEGA GUARD
  • Omega 3 yang terdapat dalam Omega guard akan membantu meningkatkan metabolisme , membakar lebih banyak lemak dengan kadar yang lebih CEPAT.
  • Membantu meningkatkan paras insulin (hormon penting dalam proses penurunan berat badan) yang dapat membantu dalam mendapatkan berat badan yang ideal yang diinginkan setiap orang
  • Selain itu omega 6 & 9 yang terdapat dalam omega guard akan mencerdaskan otak dan menyihatkan jantung. Secara tidak langsung membantu tubuh menghadamkan makanandan memproses lemak
  • Bila kadar metabolisme semakin tinggi, tubuh akan lebih cepat membakar kalori, makanan akan bertukar menjadi tenaga dan ini sangat membantu dalam proses menurunkan berat badan
5) HERB-LAX
  •  Juga berfungsi sebagai DETOX. Ianya akan merangsang usu untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat @ tersimpan lama dalam tubuh
  • Sekaligus akan membantu masalah sembelit  dan akan mengempiskan perut.
  • Amat sesuai untuk yang sedang menurunkan berat badan.
6) CINCH SHAKE - Vanilla / Coklat/ Cafe Latte
  • Merupakan minuman yang lazat dan berkhasit bagi membantu anda memelihara otot. Yang paling penting akan membuatkan seseorang sentiasa kenyang dan sekaligus dapat mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24g dalam setiap sajian bagi membolehkan anda puas dan kenyang
Hah banyaknya ?  Jangan bimbang tak semua produk yang saya nyatakan di atas anda kena ambil bila nak kurus. Hubungi jer saya dan saya akan terangkan produk mana yang sesuai untuk anda mengikut badget anda. Itu la yang membuatkan saya SAYANG Shaklee sebab saya boleh makan mengikut budget yang kita ada. So tak yah tunggu-tunggu lagi, hubungi jer saya k.
FB : Af Corner
Watsapp : 0139141124
Blog : vitaminkucorner.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA