SEMANGAT ANAK-ANAK DITAHUN BARU 2018

Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas dibumi Allah. Menikmati ciptaan Allah yang indah. Dah hari ni sudah 4 hari melabuh dalam tahun baru 2018. So macam mana azam baru korang semua. Adakah masih lagi dengan azam 2017 yang belum tercapai?

Semangat anak-anak ditahun baru 2018 pula macam mana yer? Hehe..yer la..hampir sebulan bercuti, semua buku-buku pun dah lama tak sentuh.


Tahun sebelum ni Alamdulillah kakak semuanya berjalan lancar. Dari Pasti hingga la sekarang darjah 2 tak pernah ada masalah nak pergi school kecuali time nak bangun pagi tu jer. Hehe.. dan tahun ni ingat samalah ..rupanya si abang ngah ni banyak drama sikit.

Dari 1st day school ada sedikit drama air mata. Ibu nak tinggal pin tak senang. Tapi Alhamdulillah bila dah masuk kelas, bersama cikgu dan rakan-rakan, semuanya ok. Tersenyum lah ibu. Ibu yang ditempat kerja pula yang tak sabar nak balik dengar cerita darinya.

Alhamdulillah nampak macam happy tapi sebelum tidur mesti cakap adik taknak pergi sekolah. Bila ditanya kenapa? Jawapnya tak ada kawan. Sabarlah wahai anak. Baru jer 4 hari sekolah. Mestilah masing-masing takut nak kawan lagi. 😊😊

Hope everything gonna be ok next week. Macam-macam janji ditabur oleh ibu dan baba setiap kali adik nak pergi sekolah. Takper nak asalkan adik nak g sekolah.

Abe ngah ni anak Shaklee tau. Dari dalam perut lagi dia dah kenal Shaklee. Boleh dikatakan semua vitamin untuk anak yang Shaklee keluarkan abe ngah dah makan dan yang paling dia suka ialah Omega Guard. Ibu sentiasa doakan abe nga menjadi Anak yang bijak, dengar kata dan yang paling penting anak yang sangat-sangat perihatin pada ibu dan kakaknya..love u abe ngah.

Ibu simpan sini nanti besar boleh baca..hehe

Pengedar Shaklee Kelantan
Fb: Wan Nurhasliza Wan Taib
Sid: 932441
No tel: 013 9141124
Kawasan COD: Kok Lanas, Ketereh, Mulong, Pasir Pekan, Kota Bharu





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA