VIVIX BANTU PEROKOK TEGAR BERHENTI MEROKOK SEKALIGUS BADAN SEMAKIN SIHAT

Bagaimana vivix bantu perokok tegar berhenti merokok? Pelik kan bunyinya. Tapi itulah hakikat benar. Bukan sorang malah beribu perokok tegar dah berjaya bebas dari merokok.


Mungkin salah satunya sebabnya ialah Kandungan Resveratrol yang terdapat dalam vivix. Maafaat resveratrol memang tidak dapat disangkal lagi dengan lambakan testimoni yang berpuas hati dengan vivix. Dan yang lebih penting, ianya banyak disokong oleh kajian-kajian mengenainya yang banyak diterbitkan dalam jurnal antarabangsa dan menjadikan vivix sangat diyakini tahap keberkesanannya dan keselamatannya.


So dalam entri kali ni saya nak share beberapa kisah perokok tegar yang telah berjaya berhenti merokok dengan VIVIX SHAKLEE.

Testimoni perokok tegar dengan VIVIX











Ni baru sikit tau. Kalau ikutkan ramai lagi tau mereka yang dah berjaya berhenti merokok dengan vivix. In Syaa Allah lepas ni saya akan share lagi testimoni perokok tegar berhenti merokok dengan sekaligus badan semakin sihat.

Harga VIVIX SEBOTOL RM475 (150ml) sebotol. MAHAL KER??

Tapi saya rasa ianya lebih murah berbanding dengan perbelanjaan anda untuk memeli rokok.

Tak Percaya erk? Ok meh saya tunjukkan. Kita andaikan anda hisap 1 kotak rokok sehari. Harga sekotak RM16 ada 20 batang.

Jadi sebulan rm16 x 30 hari = RM480
Ini kalau sekotak lakan. Tapi kalau perokok tegar rasanya lebih 1 kotak sehari. Betul tak.

So untuk setahun RM480 X 12 bulan = RM5760.

So mana lebih MAHAL? ROKOK atau VIVIX.

Anda hanya perlukan SEBOTOL jer VIVIX untuk membantu anda berhenti merokok dan membenci rokok. So amat-amatlah jimat. Inilah satu-satunya cara untuk anda bebas dari merokok.

Demi isteri dan anak-anak jomlah amalkan VIVIX. Bukan sahaja dapat membuat anda membenci rokok malah membantu anda dalam membaikpulih kesihatan jantung anda dan juga keselurahan tubuh anda.

Hubungi saya sekarang sekiranya anda berniat untuk berhenti merokok demi untuk kesihatan dan keluarga anda. Nasib anda baik kerana bulan ni JANUARI 2017 adalah PROMOSI VIVIX SHAKLEE.


Jangan lepaskan peluang baik ni. Nak order sekarang boleh hubungj saya Pengedar Sah Shaklee anda. Yang dekat area saya, free COD saya buat. Yang jauh saya akan POS TANPA CAS.


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA