TESTIMONI OMEGA GUARD UNTUK ANAK-ANAK

Assalamualaikum semua. Sekejap timbu sekejap hilang. Hihi. Kekangan masa yang menjadikan saya tak sempat nak karang blog ni. Hari ni Alhamdulillah. Sejak kebelakangan ni pula ramai pula yang tak sihat. Tambah-tambah anak-anak syurga. Lagilah buat ibu ayah pening.


Saya pun macam tu la. Tiap kali anak demam mesti gelisah. Tak lena tidur dibuat anak-anak demam ni. Tapi Alhamdulillah sekarang diaorang dah jarang demam. Kalau nampak macam tak sihat terus pagi ubat Demam Shaklee 'Nutriferon' . Tapi saya memang bagi omega setiap hari untuk anak. Nampak dia selsema n batuk jer terus bagi. Tapi untuk prevent awal-awal saya bagi 1bji sehari. Alhamdulillah dengan izin ALLAH anak2 serasi dengan Shaklee.

Anak syurga saya yang laki ni memang suka sangat la dengan omega ni. Dia tak hirau dah dengan bau busuk tu. Dia kunyah jer. Sebenarnya bukan saya saja tau yang bag OMEGA GUARD ni untuk anak. Ramai dah dekat luar sana sedar akan kebaikan Omega ni. Jap lagi saya share Testimoni Omega yang diamalkan oleh anak-anak ok.

















Ramaikan dah sembuh dengan Omega Guard. Asma hilang dengan omega, batuk berkahak hilang , otak jadi bijak dan banyak lagi la. So anda bila lagi?

Nak tahu detail boleh hubungi saya k. In Syaa Allah saya boleh membantu anda. Saya Pengedar Shaklee Kota Bharu dan Kok Lanas. Jadi yang mana nak saya COD dalam are Kok Lanas dan Kota Bharu boleh roger2 k.





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA