SET HAMIL SHAKLEE UNTUK IBU HAMIL SIHAT DAN CERGAS SEPANJANG TEMPOH KEHAMILAN

Assalamualaikum semua. Macam mana hari ni?? Harap semua sihat la yer. Tapi yang pasti ramai yang tak sihat sekarang nikan? Ibu anak ramai yang tak sihat sekarang. Saya sendiri pun baru jer sembuh. Anak pun sama. Apapun kena banyak minum air masak n cari supplement yang boleh menguatkan imun kita yer.


Ibu hamil pun sama. Diaorang lagilah kena betul jaga kesihatan sebab bawak budak..hehe. Kali ni saya nak share supplement yang sesuai dan yang tersohor sekarang. Kalau ditanya pun ramai dah tahu Set Hamil Shaklee. Betul tak?? Saya dulu pun masa hamil anak kedua memang amalkan Set Hamil Shaklee. Alhamdulillah serasi dengan saya.

Biasalah kan bila dah hamil ni macam-macam peel datang. Manakan yang ada alahan lagi la. Lagilah pening cik hubby melayan kerenah mama-mama ni.. hehe. Bukan selalu pn. Betul tak?? Tapi saya punya Alhamdulillah saya kedua 2 anak tiada alahan. Sejak tahu hamil saya dah start dengan pengambilan Set Hamil Shaklee ni. Antara yang saya consume ialah :-

1. Vita lea
2. B complex
3. Ostematrix
4. Vitamin C
5. ESP
6. Omega Guard


Banyaknya ???? Kena ambil semua ker??
Mesti ramai yang tanyakan?? Apapun jangan risau. Banyak takkan menjadi 1 masalah sebab apa yang kita ambil hanyalah untuk kesihatan diri sendiri dan juga baby dalam kandungan.

Siapa pernah hamil diaorang akan tahu apa yang biasa ibu hamil lalui. Alahan seperti muntah, tak boleh makan itu ini, badan jadi letih, kejang kaki, hb rendah dan macam-macam la. Jadi takkan nak biarkan macam tu saja kan. Kalau saya memang xboleh la. Sebab tu dari awal hamil saya dah cari supplement sesuai untuk saya dan baby. Alhamdulillah diketemukan dengan Set Hamil shaklee.. Tak pernah kena alahan, tak pernah kena kejang kaki, badan pun sihat dan yanh paling happy tiap kali check up, doktor sentiasa puji HB saya very good. Hehe..Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah.

So kalau siapa yang nak cuba Set hamil Shaklee untuk ibu hamil sihat dan cergas sepanjang tempoh kehamilan ni boleh la hubungi saya k. Saya akan guide dan bantu ibu-ibu semua. Jangan bimbang consultancy adalah PERCUMA...dengan syarat sesiapa yang membeli dengan saya ...hehe


Cod : Kok Lanas, Ketereh, Kota Bharu
Pos ke Seluruh Malaysia k.

Jom HAMIL DENGAN SIHAT !!!

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA