TIPS UNTUK HILANGKAN KELETIHAN SEPANJANH HARI : SET KESIHATAN OPTIMUM SHAKLEE

Pengambilan set kesihatan optimum shaklee setiap hari akan memberikan nutrisi terbaik untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Alhamdulillah saya juga mengamalkannya set kesihatan optimum setiap hari dan badan saya bertenaga sepanjang hari malah susah diserang sakit.Semua itu adalah dengan izinNYA.
Kebaikan yang anda akan dapat bila mengamalkan vitamin ni:-
  1. Membantu anda merasa lebih bertenaga sepanjang hari
  2. Menguatkan sistem imun (susah diserang penyakit)
  3. Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
  4. Membekalkan khasiat untuk kuku, kulit, rambut, tulang dan otot yang sihat
Bagi saya ianya sangat penting dan sebab tu la saya mengamalkannya. Saya sangat-sangat menyarankan anda diluar sana mengamalkan set kesihatan optimum ini terutama sekali pada mereka yang selalu rasa letih-letih badan, rasa mengantuk dan selalu dapat demam @ selsema.
Jom kita kenali kebaikan untuk setiap vitamin yang terdapat dalam SET KESIHATAN OPTIMUM ini.
VITA LEA
  • Merupakan multivitamin yang mengandungi 12 vitamin & 9 mineral penting yang lengkap untuk keperluan tubuh badan seharian.
  • Membantu meningkatkan kecerdasan minda & sistem imuniti badan
  • Membantu memulihkan selera makan & melancarkan proses pencernaan
  • Menyeimbangkan hormon & bahan kimia dalam badan
  • Membantu menyerap za dari makanan
  • Juga penting dalam proses pertumbuhan
  • Melengkapkan nutrisi yang kurang
VITAMIN C
  • Membantu dalam penyerapan zat besi
  • Membantu dalam meningkatkan imuniti badan
  • Membantu dalam proses penyembuhan sel seperti luka
  • Menjaga ketahanan badan dari selsema
  • Menstabilkan bahan kimia dalam badan
  • Membina kolagen untuk menguatkan tisu dalam badan
  • Juga bertindak menstabilkan bahan kimia dalam badan
B COMPLEX
  • Menukarkan gula dalam darah kepada tenaga.
  • Mengelakkan sembelit
  • Mencegah kelesuan dan kemurungan.
  • Membantu kelancaran urat saraf.
  • Mengelakkan stress.
***Untuk kesan yang lebih baik, amalkan bersama dengan ESP.

ESP
  • Menyediakan tenaga yang berkekalan & membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumr tenaga yang konsisten
  • Protein soya membantu mengungkan kolestrol ( amat sesuai untuk yang ingin kurus)
  • Mengandungi asid amino yang penting untuk membina otot kuku, rambut, darah, orga, kulit dan lain-lain
  • Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. Maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain dan tekanan
  • Juga dapat membaiki memori dimana ianya akan meningkatkan daya ingatan, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan
  • Baik untuk prostat. Genistein yang terdapat dalam kacang soya berkeupayaan mengekang pertumbuhan & perebakan sel kanser
Hah macam mana dah tahukan kelebihan akan kita dapat bila mengamalkan vitamin kesihatan optimum shaklee. Nak tahu samada ianya berkesan @ tak maka anda kena cuba la dulu. Saya dah cuba dan setiap hari lepas sarapan inilah makanan saya. Alhamdulillah saya gembira dengan hasilnya. Dan sekarang saya mahu anda pun dapat rasa sama macam saya rasa.
Jadi sesiapa yang berminat nak beli Set Kesihatan Optimum ini boleh hubungi saya. Beli dengan saya, saya akan bantu anda dari segi cara makan dan nasihat juga akan diberikan sepanjang anda menjadi pelanggan saya. Senangkan..Jadi tak yah susah-susah lepas beli nak google cara makan lagi.. Itulah keistimewaan yang menjadi pelanggan saya.
Nah hubungi saya yer,Pengedar shaklee tersohor di Kelantan.

Yang dekat kita cod yang jauh kita poskan.
Kawasan COD : Kok Lanas,Ketereh, Mulong,Kota Bharu dan Wakaf Bharu


Harga sebotol Vita Lea (120 biji) RM88.75 (WM) / RM93.74 ( EM)
Harga sebotol Vitamin C (180 biji) RM92.50 (WM) / RM97.50 (EM)
Harga sebotol B Complex (120 biji) RM53.75 (WM) / RM56.25 (EM)
Harga setong ESP (850g) RM150.00 (WM) / RM155.00 (EM)
    **JOM HIDUP SIHAT BERSAMA SHAKLEE & SIHAT UNTUK BERAMAL**

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA