Kek Choc Moist Deco with Kit Kat for My Hero Birthday - 2 Year Old

Alhamdulillah sekali lagi setelah sekian lama dapat jugaku coretkan kembali blog ni yang sudah lama bersarang. Ntahlah dari hari ke sehari ada jer halangan untuk berblog.Tapi kali ni rasa kena buat juga untuk kenangan anak syurgaku.So entri ni saya nak share tentang the only prince in my life ( buat masa sekarang la.heheh) .Satu-satunya anak lelaki yang aku ada. Terima kasih Ya Allah. Kehadiran anak syurga ni memberi kebahagian kami sekeluarga.

8/8/2014 - 8/8/2015 , Alhamdulillah genap 2 tahun anak ibu. Nak tunggu tarikh tu tiba, macam-macam dah ibu survey. Yer la duk survey apa kek nak buat untuk adik, deco kek macam mana, nak buat majlis harijadi bila, kat ner. Macam- macam la. Anak ibu sebenarnya ok jer. Dia manalah tahu apa-apa tapi  ibu yang terlebih excited. Memang macam tulah setiap kali tiba hari lahir anak-anak. Kakak Afrina pun sama juga. pening ibu di buat oleh anak ibu 2 orang ni. Tapi apapun ibu sayang sama kamu dan ibu akan buat apa saya asalkan ibu dapat tengok senyuman kamu berdua.

                                Nah ni pic masa umur adik dari hari pertama hingga 4 bulan. Lainkan...

                                     Dan ni time raya puasa baru-baru ni.. 2 thn sudah anak ibu

Untuk pengetahuan semua beginilah saya setiap kali besday anak-anak, kakak mahupun adik, saya takkan miss untuk sambut. Tak besar pun simple pun saya akan buat. Bagi menghargai anak-anak syurga saya. Untuk majlis adik tahun ni saya tak jemput orang pun sekadar ahli keluarga yang ada kat atas rumah tu jer.

Pikir punya pikir,akhirnya terhasillah kek dan majlis yang simple untuk my hero Amrullah Fitri. Ibu harap sangat adik suka. Walaupun ibu tak mampu nak buat kek yang berbentuk kenderaan yang adik minat tapi ibu tetap letak icon tu.

Taraa...sekitar majlis harijadi adik.

"Sodok" tu la kenderaan kegemaran adik. Bukan main excited dia bila nampak sodok tu. Hehehe.

          Kakak pun lebih excited nak potong.. Kakak macam tulah. Semua kek kira harijadi dia..huhuhu


Alhamdulillah sempat juga ambil pic berempat walaupun gambar entah apa-apa..Alhamdulillah inilah keluarga kecil kami. Hari-hari bahagia dengan restu-Mu ya ALLAH. Amin

Very-very simple celebration for my anak syurga. Ibu happy sangat sebab tengok adik suka. Apapun ibu doakan adik menjadi anak soleh dunia akhirat, dapat menjadi imam untuk keluarga kita dan menyayangi ibu,baba dan kakak sampai hujung nyawa. Baba,ibu dan kakak love u so much adik.

**Anak saya yang kedua ni adalah anak Shaklee tau. Dari hamil hinggalah sekarang adik memang suka vitamin Shaklee terutama sekali Omega Guard. 

Alhamdulillah Omega dapat membantu menghilangkan selsema dan batuk berkahak anak saya.

 

Nak tahu kelebihan Omega Guard boleh klik DISINI.

Alhamdulillah atas kesihatan yang Allah berikan pada adik. Terima kasih Ya Allah.

Wan Jaa
Pengedar Sah Shaklee Kota Bharu
0139141124

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA