VITA LEA VITAMIN UNTUK ANAK TERBARU DARI SHAKLEE

Alhamdulillah setelah lama menyepi ianya kembali pada tahun ni. Pembuka tahun 2015. Perkenalkan VITA LEA vitamin untuk anak terbaru dari Shaklee. Jangan salah faham yer,ianya dihentikan adalah untuk memberi ruang kepada R & D Shaklee membuat formulasi yang lebih baik dari sebelum ni.

Vita Lea untuk anak

Apa yang membezakan Vita Lea for kids yang dulu dan sekarang? 

Dulu saiz Vita Lea for kids kecil dan rasanya pula kurang sedap. Dan ramai anak-anak yang kurang suka akan rasanya. Ini menyebabkan ramai ibu-ibu telah mencari altenatif mengantikan Mealshake dan Vitamin C Chewable untuk anak-anak mereka. 

Samalah macam saya. Saya juga amalkan anak-anak dengan Mealshake dan Vit C Chewable kerana inilah pertama kali saya melihat wajah Vita Lea for Kid. Tapi walaupun pertama kali melihat Vita Lea for Kid saya amat teruja untuk hadiahlan untuk anak-anak. Saya yakin anak saya akan suka malah saya yakin saya kena sorokkan macam Omega Guard kerana ianya memang digilai oleh anak saya. 


Dengan formulasi terbaru ini ianya sangat digemari oleh anak-anak sebab saiznya yang besar dan menyerupai gula-gula serta perisa anggur yang sedap membuatkan anak-anak mengemarinya. Malah mak-mak terpaksa sorok vitamin ni sebab anak-anak asyik mintak jer. 

Ada 13 bahan yang ditingkatkan dalam Vita Lea for Kid untuk memenuhi keperluan Vitamin dan Mineral dalam badan. Kalau kita lihat budak-budak zaman sekarang mudah sangat dijangkiti penyakit. Tambah-tambah anak-anak yang dah bersekolah dan yang duduk di taska. Jadi memang amat disarankan untuk mak ayah suapkan vitamin pada mereka bagi memastikan mereka mendapatkan zat-zat penting tiap hari. 


Jom kita lihat apa yang terkandung dalam Vita Lea for kids:-

1) Vitamin A - untuk baiki tisu dan tulang. Juga menyihatkan mata dan kulit

2) Vitamin C - Buat otot, tisu, kulit penyambung sihat dan kuat

3) Vitamin D - menguatkan tulang dan gigi dan membantu menyerap kalsium dengan baik

4) Niacin - anak akan lebih bertenaga

5) Vitamin B6 - menjadikan anak pintar dan berkebolehan berfikir dengan baik

6) Vitamin E - elak sel dan tisu badan dari rosak dan menyihatkan sel darah merah

7) Biotin - Menyuburkan rambut dan kuku. Rambut menjadi lebih cantik dan kuku menjadi lebih kuat

8) Folate - menggalakkan pertumbuhan yang sihat

9) Iron - membina otot yang sihat

10) Zinc - meningkatkan sistem imuniti. Anak susah sakit san kalau sakit pun lekas sembub

11) Riboflarin - baik untuk penglihatan yang sihat

12) Vitamin B12 - untuk sistem saraf yang sihat

13) Thiamin B1 - anak lebih bertenaga dan tidak mudah letih

14) Kalsium - membina tulang yang kuat

15) Iodin - cergaskan otak. Kurang iodin menyebabkab IQ anak rendah

16) Magnesium - diperlukan oleh hampir semua sel dalam badan. 

17) Pantontenic Acid B5 - menghasilkan darah merah yang baik

Kalau tengokkan kandungannya memang baik sangat untuk anak-anak. Betullah orang kata kita adalah apa yang kota makan. Kalau kota makan makanan yang penuh dengan zat maka badan akan sihat. Jadi sebagai ibu bapa takkan nak tengok anak membesar tanpa zat. Habis puluhan ribu untuk yang terbaik anak-anak tidak akan merugikan anda. 

Untuk ibu bapa yang memang ada niat nak belia vitamin untuk anak-anak janganlah berlengah lagi. 

Hubungi saya Wan JAA 0139141124 untuk dapatkan Vita Lea for Kid. Sebotol berharga RM111.00 tapi untuk tahun baru ni, Shaklee offer beli 3 percuma 1 jadi jatuh harga RM83 untuk sebotol. Dalam sebotol ada 60 biji . 

Yang nak COD pun boleh terus hubungi saya. Antara berikut adalah kawasan COD saya:- Ketereh, Kok Lanas, Mulong, Kota Bharu, Kubang Kerian, Wakaf Bharu, Pasir Tumbuh.

Selamat Tahun baru. Semoga Allah permudahkan urusan anda semua. Amin 

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA