TIPS KURUS DENGAN CEPAT DAN SIHAT: SET KURUS SHAKLEE

Rata-rata sekarang ni semua impikan kurus, slim dan cantik macam anak dara. Tapi dalam masa yang sama semua makanan yang ada depan mata nak telan. Terliur la katakan. Tapi itulah realitinya, rakyat Malaysia memang suka makan.Tambah-tambah sekarang ni setiap hari ada saja keda makan viral. huhu. Tak kemana la diet nampaknya. Kalau tengok statistik pun Malaysia merupakan negara yang paling ramai obes. hurmmmm. Sedihnya. Bila dah macam ni macam-macam penyakit pun senang nak sangkut.


Tapi pada mereka yang memang utamakan kesihatan dan kecantikan pasti mereka akan usha untuk pastikan tubuh badan mereka dalam keadaan terkawal. Betul tak ? Saya ada beberapa tips kurus dengan depat dan sihat dan sudah tentunya dengan Shaklee. So teruskan membaca entri saya ni yer.

3 TIPS / LANGKAH UNTUK KURUS 

Shaklee mempunyai 6 vitamin yang bertujuan untuk menurunkan berat badan. Terdapat 3 langkah utama yang penting dalam proses menurunkan berat badan. Antaranya ialah BAKAR , BUANG dan BINA. Jom kita ketahui mana saya vitamin yang membantu dalam proses penurunan berat badan .


BAKAR @ Pecahkan LEMAH
  •  LECITHIN & OMEGA GUARD 
    • Berfungsi untuk membakar dan memecah lemak lama yang berlebihan dalam badan seperti di bawah kulit, di dalam hati dan di dalam saluran darah.
    • Lecithin juga membantu menghalang pembentukan lemak baru dari makanan yang kit ambil.
    • Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard pula terbukti menaikkan metabolisma dan membakar 40% lebih banyak lemak bila bersenam.
BUANG @ DETOX 
  • HERB-LAX & ALFALFA COMPLEX
    • Detox merupakan proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak, dan lendir yang melekat pada dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Bagi mereka yang tak ada masalah Sembelit boleh sekadar amalkan Alfalfa manakala yang ada masalah Sembelit disyorkan ambil Herbalex.
    • Alfalfa bertindak sebagai fiber untuk membawa keluar lemak-lemak yang telah dipecahkan oleh Omega Guard tadi.
BINA OTOT 
  • CINCH & ESP
    • Setelah semua dibersihkan dan dibuang keluar dari badan maka badan memerlukan protein untuk terus berfungsi secara sihat dan kuat. Jadi amalkan CINCH & ESP kerana vitamin ini akan membantu membina otot.Otot amat penting bagi meningkatkan metabolisma badan semasa proses penurunan badan. Ini kerana untuk mengelakkan badan jadi menggeleber selepas kurus nanti.
    • Sumber protein yang terdapat dalam ESP mempunyai indeks Glisemik rendah yang membantu mengurangkan berat badan dan mengawal selera makan selain membantu badan terus bertenaga sepanjang hari. 
So dah tahukan 6 vitamin yang membantu dalam proses mengurukan berat badan. Kena amalkan semua ker? YES untuk yang betul-betul ada baget dan bagi mereka yang tak mampu untuk beli kesemuanya, jangan bimbang kerana korang boleh amalakan mengikut peringkat dan baget anda. Malah kami juga menawarkan SET KURUS BAGET untuk mereka yang memang nak kurus tapi tak mampu memiliki semuanya.

Sekarang tak perlu bimbang yer. Di harap tips kurus dengan cepat dan sihat dengan SET KURUS SHAKLEE boleh mambantu korang semua. Yang penting ianya selamat.

Nak Order? boleh terus hubungi saya Jaa,  Pengedar Shaklee Kota Bharu.

Nama: JAA
No Tel: 0139141124
FB: Wan Nurhasliza Wan Taib
Blog: Blog Mommy Cergas
SID No : 932441

COD Area: Ketereh, Kok Lanas, Mulong, Kota Bharu, Lundang, Pasir Pekan


Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA