Pengedar Sah Shaklee

      Assalamualaikum..Sori sebab lama tak berblog.Apa pun hari ada peluang jadi saya takkan lepaskan..hik hik. Bulan ni alhamdulillah dah 5 bulan aktif berbiz Shaklee ni dan alhamdulillah dah dapat ahli baru..Apa lagi sukanyer... yer la mesti la suka sebab dapat bantu kawan-kawan yang ada keinginan nak bantu ringankan beban suami.  Saya pun jadi terbuka hatk untuk buat biz nie pun atas satu niat jer..Nak ringankan beban suami dalam menyara kami sekerluarga dan yang penting kewangan bulan-bulan tak sempit..heheh

     Itu semua pun dengan izin Allah. Jadi kalau ada yang rasa suami dia susah dan tersepit setiap bulan, dan dengan niat yang ikhlas ingin membuat suami kita happy jom la join saya. In Syaa Allah kita akan sama-sama bangun untuk bantu suami dan keluarga kita.

Saya bukan keluarga senang sebab itu la saya kena rajin dan buat biz untuk bantu suami. Dan saya yakin dengan pepatah Usaha Tangga Kejayaan & Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

PENGEDAR SAH SHAKLEE

ID 932441
COD KOTA BHARU, MULONG, KADOK,KOK LANAS, WAKAF BHARU, DAN KUBANG KERIAN
WATSAPP 0132287224

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA