KOLEKSI KEK BULAN NOVEMBER 2016 : PENGEDAR SHAKLEE KOTA BHARU

Lama dah rasanya tak update pasal kek kan? Hehe. Senyap tak bermaksud tak buat. Cuma tak dan nak masukkan dalam blog ni. Alhamdulillah rezeki anak2 ada saja pelanggan yang tempah kek dengan saya.

Nak tahu sedap ker tak kena cuba la dulu yer. Alhamdulillah yang dah pernah tempah memang akan repeat order selalu la. Pendek kata diaorang puas hati dengan hasil air tangan saya. Syukur pada Allah kerana beri saya kemahiran tersebut.

Alhamdulillah bulan ni boleh la buang backup untuk belanja baju sekolah dan peralatan sekolah kakak. Tahun depan dah masuk darjah satu jadi banyak sikit keperluan nak kena sedia untuk dia. So dengan duit kek ni bolehlah bantu suami untuk beli barang kakak.









Deco yang simple yang kebanyakannya request by customer. So siapa2 yang nak try bolehlah buat tempahan sekarang.

Yang dekat kawasan saya jer k. Yang jauh memang tak leh nak pos. Nanti hancur di tengah jalan. Tapi yang jauh nak rasa jugak blh la pm resepi dengan saya. Hehe

Ok untuk area Kadok,Ketereh, Pasir Pekan dan Kota Bharu yang nak boleh la buat tempahan k.

Oh yer lupa. Yang nak mencari supolement kesihatan juga boleh cari saya k. Saya pengedar Shaklee Kota Bharu dan Kok Lanas. Setiap pembelian saya akan bagi FREE konsultansi.




Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA