ESP PEKATKAN SUSU IBU

 Assalamualaikum dan salam jumaat semua. Petang-petang macam ni mesti tengah rehat bersama keluargakan. Terima kasih sebab sudi terjah blog saya yang tak seberapa ni. Yer la masih lagi dalam tempoh  belajar.

Yang sedang baca blog ni ada yang sedang mencari supplement untuk pekatkan susu ker? Kebetulan entry kali ni saya nak share tentang ESP pekatkan susu ibu tau.

Kenapa yer ibu menyusu perlu amalkan Esp Shaklee ni??

✏ ESP pekatkan susu badan. Bukan saja memekatkan suau badan tapi susu akan menjadi lemak berkrim dan boleh bagi si manja kenyang lama.
✏ ESP juga akan memberi tenaga yang berpanjangan tambah-tambah simanja anda yang jenis berjaga malam. Mesti penatkan? Tapi ESP bagi anda tenaga berpanjangan sepanjang hari. Ini kerana kelebihan indeks glisemik rendah dalam ESP.
✏ Penyusuan boleh membakar kalori dari 200-500 sehari. Jd sebab itu ibu-ibu perlu memastikan keperluan kalori harian mereka tu cukup.
✏ ESP mengandungi protein dan kalsium. Jadi secara tak langsung ESP boleh membanti ibu menyusu mencukupkan protin harian. Ianya juga membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan penting dalam susu ibu.

Mengapa ESP SHAKLEE??

📌 ESP merupakan soya jenis NON GMO
📌 Halal dan mendapat kelulusan KKM
📌 Terbukti semulajadi dan berkesan
📌 Terbukti Selamat
📌 Harga Mampu Milik

Ibu diluar sana masih bimbang si manja tidak kenyang gara-gara susu cair? Jangan bimbang. Amalkan ESP Shaklee secara konsisten ibu-ibu akan gembira dengan hasilnya. Jangan marah saya jika kulit ibu lembut dan putih melepa lepas ni. Kulit simanja cantik dan lembut. Hehe...

Meh kita tengok TESTIMONI ibu-ibu dimana ESP boleh pekatkan susu badan mereka.





Nak ORDER ???

Boleh terus hubungi saya Pengedar Shaklee Kok Lanas dan Shaklee Kota Bharu


Yang jauh akak akan Poskan. Yang dekat area kawasan akak, kita COD jer k.

Area COD: Kok Lanas, Kota Bharu, Mulong, Pasir Pekan

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA