TIPS MINUM ESP UNTUK KURUS

Ramai yang asyik duk bising lepas raya haji ni dah naik lemak badan. Mana taknya, situ daging sini daging. Situ kenduri sini kenduri. Nak tolak tak boleh sebab semuanya sausara mara dan kawan-kawan. Malah rapat pula tu.

Saper yang pernah dan sedang amalkan ESP SHAKLEE untuk KURUSKAN BADAN? So bagaimana kesannya. Berjayakan? Alhamdulillah. Ramai dah sebenarnya yang dah berjaya kurus dengan ESP ni. Ada yang tak berjaya jangan bimbang k. Mungkin ada silap mana-mana la tu. Entry kali saya nak share sedikit tentang cara minum ESP untuk yang nak kurus. Harap ianya dapat membantu.


Cara nya anda perlu ambil ESP ni sebelum sarapan pagi. Apa maknanya tu? Maknanya sebelum makan apa2 pagi tu minum dulu secawan ESP. Samaada nak minum ESP sahaja @ nak bancuh dengan minuman kegemaran. Kalau saya, saya lebih suka bancujkan ESP dalam susu dutch lady perisa strawberi. Sejuk2 dan segar jer bila masuk dalam tekak ni. 


Ok. Sebab apa yer kena ambil ESP dulu sebelum makan apa-apa? Sebabnya ESP ni merupakan protein yang boleh memanjangkan rasa kenyang. Jadi bila tiba time lunch kita takkan rasa nak ambil semua lauk yang ada tu. Makan pun comfirm sikit jer. Hehe. Kalau nak lagi cepat lesannya lepas makan terus ambil LECITHIN dan ALFALFA untuk pembakaran lemak dan pembuangan toksin dalam badan tu. 

Cuba amalkan tips minum esp untuk kurus ni secara konsisten dan pasti kg anda akan turun. Sekaligus anda akan tersenyum sendiri. Hehe..

Tapi tapi tapi kan...kalau yang nak naikkan berat badan jangan amalkan macam ni tau. Nanti sekeping la jadinya..hehe. yang memang niat nak naikkan berat badan tu kena amik lepas makan la yer. Gerenti korang akan rasa nak makan lagi lepas tu. Pendek kata mulut tu takkan berhenti. Nak mengunyah jer .. cuba la nanti kalau tak caya.

Tapi yang semua baca ni tengan mencari tips minum esp untuk kuruskan ? So kena ikut caranya la yer.. untuk yang nak tahu tentang kelebihan ESP boleh klik DISINI. Yer la nak cuba sesuatu tu kena la tahu asal usul dan manfaat dia juga. Bukan main hentam jer. Tapi saya yakin walaupun anda tak kenal ESP tapi bila anda dah mencubanya anda pasti jatuh cinta. Percayalah. Masih tak percaya lagi? Nanti saya akan share beberapa testimoni dari pelanggan yang amalkan esp untuk menurunkan berat badan.





Ada yang nak cuba boleh hubungi saya k.

💖JAA💖












Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN GATAL KULIT SUPAYA LEBIH LICIN DAN CANTIK

3 CARA ATASI MASALAH KENTUT VAGINA DENGAN SELAMAT

KENAPA BISUL KERAP TIMBUL. APAKAH BAHAYA BISUL PADA KAWASAN VAGINA